מה אתה מחפש ? אנו כאן לעזור

פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

מיטה מרופדת

החלטתם לחדש את חדר השינה שלכם? הצעה נפלאה היא לקנות מיטה ומזרון בעת ובעונה אחת. בחברתנו תוכלו לרכוש מיטות זוגיות איכותיות ויציבות, מעוצבת בשלל סגנונות העומדים לרשותכם.   את המיטות הזוגיות המרופדות שלנו תוכלו לרכוש בסגנון קלאסי, מודרני ועוד סגנונות בעלי מראה עיצובי ייחודי. המיטות המרופדות הפכו לאחרונה למיטות המועדפות ביותר על מעצבי הפנים בזכות המראה החמים והעשיר שהן מעניקות לחדר השינה, חלקן אפילו מגיעות עם ארגזי מצעים המהווים פתרון אידיאלי לאחסון וחיסכון במקום בחדר.

מיטה זוגית מרופדת – יתרונות

למיטה זוגית מרופדת יתרונות רבים ומגוונים. בראש ובראשונה: העיצוב החמים שהן מעניקות לחדר השינה, יתרון נוסף הוא שלמיטות אלו מבחר עיצובים וראשי מיטה עם נוכחות מלכותית, בנוסף ניתן לבחור מבחר בדים וצבעים משגעים. במיטות מרופדות שלא כמו במיטות עץ אין זויות חדות של עץ שגורמות לנו לחטוף מכות וכאבים. בחברת סליפנט תוכלו למצוא מגוון רב של מיטות חדשניות ובשלל עיצובים. המיטות הן ברמת גימור גבוהה בעלות מראה קליל וצעיר.

לסיכום

אנו בחברת סליפנט, נשמח לעמוד לשירותכם ולייעץ לכם באשר לקניית מיטה זוגית מרופדת, מיטה מתכווננת, מיטה בודדת, או כל מיטה אחרת ולסייע לכם בעת הרכישה, תוך שימוש בניסיון ובידע הרב שרכשנו לאורך השנים הרבות בה אנו עוסקים בתחום נפלא זה.

תוצאות: 246
בחרת לסנן לפי: מיטה מרופדת
טווח מחירים
סינונים נוספים

יצרן טווח מחירים

נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי:
no-lazy