מה אתה מחפש ? אנו כאן לעזור

פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

שאלות נפוצות:

עקב ריבוי השאלות החוזרות ובמטרה להקל עליכם ברכישה בסליפנט רשמנו את התשובות לכל השאלות הנפוצות.


שאלה: האם הקנייה באתר מאובטחת?   
תשובה: בהחלט כן, האתר מאובטח בטכנולוגית ssl ועומד בתקני אבטחה מחמירים ביותר המאושרים ע"י חברות האשראי, בדיוק כמו השרת של בנק או חברת אשראי, כמו כן ניתן לבצע הזמנה טלפונית ולשלם לנציג דרך הטלפון או שניתן לשלם באמצעות PAY PAL, אמצעי התשלום הבטוח בעולם.


שאלה: האם דמי המשלוח שמופיעים במוצרים כוללים גם התקנה?
תשובה: כן, דמי המשלוח כוללים הובלה והתקנה על ידי מתקין מקצועי ומוסמך.


שאלה: מי נותן אחריות למוצרים לאחר הרכישה?
תשובה: יחד עם קבלת המוצר שרכשתם תקבלו תעודת אחריות, האחריות למוצרים היא של החברה המייצרת/המייבאת, סליפנט משווקת את המוצרים של החברות המובילות בענף הריהוט, והחברה שמיצרת/מייבאת את המוצר מעניקה אחריות ושירות לצרכן בדיוק כמו שרוכשים מוצרי אלקטרוניקה, לדוגמא: אם רכשתם מוצר של חברת פולירון, האחריות והשירות ינתנו על ידי פולירון.

שאלה: האם יש לכם חנות פיזית?
תשובה: כן, סליפנט היא לא רק אתר אינטרנט אלא חנות אינטרנטית של חברת “רפאל רהיטים”. החנויות שלנו נמצאות בקרית שמונה, יש לנו שני סניפים:

רפאל SLEEP, סניף ראשי: אזור התעשייה הדרומי, מתחם הקניות “מבנה”.
רפאל גלריה לריהוט, סניף מרכז הככרות: ככר צה"ל 180.
אתם מוזמנים להגיע ולהתרשם מהמוצרים. שימו לב לא כל המוצרים המופיעים באתר נמצאים בחנויות ואם ברצונכם לראות מוצר ספציפי, יש לברר ולתאם את הגעתכם מראש.


שאלה: איפה ניתן לנסות את המוצרים שלכם?
תשובה: אנו מזמינים אתכם לבקר בחנותינו בקרית שמונה, אולם אתם יכולים לראות את המוצרים בחנויות שקרובות לביתכם, להתרשם, לבחור את המוצר המתאים לכם ולהתקשר אלינו לקבל הצעת מחיר.


שאלה: האם ניתן לבצע איסוף עצמי ולא לשלם עבור ההובלה?
תשובה: בהחלט! ניתן לאסוף את כל המוצרים באופן עצמאי ללא תשלום הובלה. יש לציין זאת ב"הערות" בטופס ההזמנה ואנו לא נחייב אתכם בדמי ההובלה ונתאם את האספקה בינכם לבין הספק.
שימו לב, שלא תהיה אחריות לכל פגם שייגרם בעקבות ההובלה העצמאית.


שאלה: למה שאני אסמוך עליכם?
תשובה: חברת רפאל רהיטים בעלת חנויות פיזיות ואתר אינטרנט מוביל בתחום הרהיטים. האתר SLEEPNET הינו חלוץ בענף הריהוט ועלה לאוויר עוד לפני 18 שנים! חברתנו מעניקה יחס אישי ושירות מצוין לקהל לקוחותינו, יש לנו חוג לקוחות רחב מכל הארץ שמשבח וממליץ עלינו בכל עת. 

 

אנחנו משווקים מורשים של החברות וכל המוצרים הנמכרים באתר הינם מוצרים מקוריים ונושאים באחריות מלאה של החברות!

 

 

no-lazy