מה אתה מחפש ? אנו כאן לעזור

פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

מזרונים

אז איך יודעים איזה מזרן לבחור? ישנים עליו 30 לילות ורק אז מחליטים!

אנחנו בסליפנט מאפשרים לכם לנסות את המזרן ל- 30 לילות בשינה אמיתית אצלכם בבית לפני שאתם מחליטים. אם לא תהיו מרוצים, תוכלו להחליף או להחזיר את המזרן ולקבל את כספכם בחזרה! לפרטים לחץ כאן

מזרונים

ישנם סוגים רבים של מזרונים, אז איך יודעים איזה מזרן לבחור? ישנים עליו 30 לילות ורק אז מחליטים! אנחנו בסליפנט מאפשרים לכם לנסות את המזרן ל- 30 לילות בשינה אמיתית אצלכם בבית לפני שאתם מחליטים. אם לא תהיו מרוצים, תוכלו להחליף או להחזיר את המזרן ולקבל את כספכם בחזרה! כי הרי ידוע, שמזרון לא מחליפים כל שנה. קנייה של מזרון היא אחת הקניות היותר החשובות בחיים, לכן, מומלץ להתנסות במזרון אצלכם בבית, בסביבתכם הטבעית ורק אז לקבל החלטה מושכלת. לפרטים לחץ כאן.

סוגי מזרונים וחשיבותם

אצלנו ב-SLEEPNET, תוכלו למצוא את מיטב המותגים הקיימים בשוק. מזרני עמינח, מזרוני קינג קויל, מזרוני פולירון, מזרוני קינג דיויד, מזרוני פרדייז ועוד… לכל אחד מהמזרונים הללו יתרונות מובהקים משלו, החל  מהחומרים מהם עשויה ליבת המזרון, שכבות הנוחות, מידת הקשיחות, סוגי הריפוד וכמובן, המחיר.

כאשר אנחנו מייעצים ללקוחותינו ומתאימים להם מזרון, אנו בודקים מספר מדדים המסייעים לנו בהתאמת המזרון כמו: משקל, גיל, הרגלי תנוחת שינה וכו’, ואת רצונות הלקוח כמו: רמת קושי, עובי המזרון, סוגי ריפוד וכו’, לאחר מכן אנו משקללים את התוצאות יחד עם התקציב העומד לרכישת המזרון, וכך אנו מציעים את המזרון המומלץ עבורך וכמובן אנו מאפשרים לך גם לקבל את המזרון ל- 30 לילות נסיון ללא התחייבות בביתך.

במזרונים, ממש כמו באופנה, או טעם באוכל, לכל אחד טעם שונה המתבטא בדרגת הקושי המועדפת עליו, בחירה במזרון עם או בלי קפיצים, מזרון עם לטקס או ויסקו, עובי המזרון וכו’… לכן, כאשר אתם מתלבטים היכן לרכוש מזרון, חשוב שתבחרו במקום בו ישנו מגוון רציני של מזרונים ואנשי מקצוע מנוסים שידעו לכוון אתכם נכון. אצלנו תוכלו למצוא את כל אלה ולצאת מרוצים.

לסיכום

רכישת מזרון היא אחת הקניות היותר חשובות בחיים, אנו מבלים כשליש מחיינו בשינה! מזרון נכון ואיכותי מסייע באופן משמעותי בהקלת לחצים על עמוד השדרה ובמזעור כאבי הגב. באתר סליפנט, עולם המזרונים, אנו מציגים מבחר גדול של מזרונים אורטופדים מתוצרת החברות המובילות בתחום. באתר תמצאו מזרונים למיטות ילדים, למיטות נוער ולחדרי שינה של מבוגרים. המגוון הרחב שלנו יאפשר לכם לבחור את המזרון המתאים לכם אשר יעניק לכם את הנוחות המרבית. אנו מזמינים אתכם להתרשם משלל המזרנים המוצגים בעמודים אלה ולפנות אלינו לקבלת מידע נוסף.

נוספו לאחרונה
no-lazy